دعوت از مردم برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی / زمان ارسال آثار تمدید شد

انورزاده از پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی دعوت به‌عمل آورد و گفت: زمان ارسال آثار برای شرکت در جشنواره تا ۲۷ آذر تمدید شد.

«رامش انورزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: دومین جشنواره قصه‌گویی پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها در محورهای قصه‌ها و مثل‌ها، نقل‌ها، داستان‌های کوتاه و بومی برگزار می‌شود.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا با بیان‌اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به صورت فارسی و زبان مادری شامل همه گویش‌ها و زبان‌ها از جمله گیلکی، ترکی، تالشی، تاتی و ... آثار ارسال کنند، افزود: فیلم‌ها در ۱۰ دقیقه ضبط و به شماره ۰۹۰۵۶۹۲۸۹۳۲ در شبکه‌های اجتماعی ارسال شود.

 

وی تصریح‌ کرد: کیفیت مطلوب آثار ارسالی، با قرار دادن وسیله فیلمبرداری به صورت ثابت و ثبت آثار به صورت افقی و کیفیت مطلوب صوتی مطلوب و قابل قبول از مهم‌ترین شرایط و شاخصه‌های اصلی داوری آثار می‌باشد.

 

انورزاده از تمدید زمان ارسال آثار برای شرکت در دومین جشنواره قصه‌گویی پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۷ آذر تمدید شد و روز ۳۰ آذر همزمان با شب چله، آثار داوری و برندگان نهایی اعلام می‌شوند.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا افزود: به نفرات اول جشنواره جایزه ۷ میلیون ریالی، نفرات دوم جایزه ۵ میلیون ریالی، نفرات سوم جایزه ۳ میلیون ریالی و همچنین به ۲ اثر برتر نیز به عنوان شایسته تقدیر اهدا می‌شود.

 

انورازده خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۹۲۸۹۳۲ تماس حاصل کرده و از جزئیات بیشتر و نحوه شرکت در این رویداد فرهنگی با خبر شوند.

کد خبر 1127869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha