سهم‌خواهی برای پست گرفتن کار اشتباهی است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه سهم‌خواهی برای پست گرفتن کارغلطی است، گفت: معیار انقلابی بودن و کارآمد بودن به معنای واقعی کلمه و کار کردن فراجناحی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش رحیم‌آباد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهارکرد: نقش راهبردی حضرت زهرا(س) تبیین  شاخص‌ها، شخصیت و شخص امام بود.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به فرا رسیدن شب یلدا اشاره کرد و افزود: در این شب صرفا به آجیل و شیرینی خوردن بسنده نکنم قرائت قرآن، خواندن نماز، داستان‌های آموزنده و حافظ خوانی با تفسیر بسیار ارزشمند است.

 

وی تصریح‌کرد: کمک به خانواده‌های ضعیف را نیز در شب یلدا فراموش نکنیم، از این شب طولانی به دست آوردن رزق معنوی هم علاوه بر رزق مادی فراموش‌مان نشود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به انتصاب مسئولین در مقام‌های دولتی اشاره کرد و گفت: افرادی خالصانه در ستادهای انتخاباتی کار کرده‌اند و می‌کنند اما بعضی‌ها به طمع شراکت و کسب منافع تلاش کردند و دنبال سهم‌خواهی هستند که قابل قبول نیست.

 

خطیب نماز جمعه رحیم‌آباد با بیان‌اینکه سهمخواهی برای پست گرفتن کارغلطی است، اضافه کرد: معیار انقلابی بودن و کارآمد بودن به معنای واقعی کلمه و کار کردن فراجناحی است.

 

وی به سالروز شهادت آیت‌الله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه؛ لازم است چون این دو  قشر در حرکت‌های اجتماعی و روند تحول فکری و فرهنگی جامعه نقش مهمی داشته و دارند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه دشمن مشترک این دو قشر مبارزه و انقلابی به دنبال ایجاد شکاف در بین آنان هستند، خاطرنشان‌کرد: این مراکز باید بده بستان‌های علمی و عملیاتی برای پیشرفت مادی و معنوی جامعه داشته باشند.

کد خبر 1127910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha