افزایش نرخ کالاهای ایرانی پذیرفته نیست/مطالبات فرهنگیان محقق شود

حجت الاسلام شعبانی موثقی با تأکید بر ضرورت نظارت بر بازار گفت: افزایش نرخ کالاهای داخلی ربطی به تحریم و تغییر نرخ ارز ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به گرانی‌های بی رویه بیان کرد: مشکل اصلی، ضعف نظارت بر بازار است که دولت باید برای آن چاره‌ای بیندیشد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: افزایش نرخ کالاهای داخلی پذیرفته نیست زیرا این کالاها تولید داخل بوده و نرخشان، ربطی به تحریم و تغییر نرخ ارز ندارد و برای ثابت نگه داشتن نرخ آنها باید جلوی سوء استفاده‌ها گرفقته شود.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح رتبه بندی معلمان بیان کرد: مطالبات فرهنگیان باید به شکل قانونی محقق شوذ زیرا اهمیت تربیتی نظام آموزش و پرورش کمتر از دانشگاه نیست و فرزندان ما به وسیله معلمان تربیت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان در کنار مسائل مادی باید منزل اجماعی و جایگاه شغلی معلمان ارتقاء یابد تا بتوانند نسل آینده را به خوبی تربیت کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به بیان برخی مطالب ناشایست درباره اهل بیت(ع) از زبان یک فرد اهل سنت تصریح کرد: محبت اهل بیت(ع) محور وحدت و ایمان است و عدرخواهی فردی که این مطالب را گفته، پذیرفته نیست و باید برخورد قانونی مناسب با آن انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: البته این موضوع را به پای همه برادران اهل سنت نمی‌گذاریم زیرا برخی بزرگان آنها مطالب قابل تأملی درمورد خاندان عصمت و طهارت بیان کرده‌اند و حتی یکی از آنها محبت اهل بیت(ع) را جواز عبور از صراط دانسته است.

 

کد خبر 1127917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha