امروز ما در اوج جنگ روایت‌ها به ویژه در رسانه‌های معاند و فضای مجازی هستیم

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه امروز ما در اوج جنگ روایت‌ها به ویژه در رسانه‌های معاند و فضای مجازی هستیم گفت: در جنگ روایت ها پیش از آنکه دشمن سیاه نمایی کند، مسئولان می بایست موضوعات را شفاف سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» امروز (جمعه ۲۶ آذر) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با تقدیر از رسانه ها در بازگویی مسائل و مشکلات مردم و شهرستان اظهار کرد: رصد مشکلات و بازگو کردن آنها از سوی رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد، چه خبرنگاران و چه مجریان و برنامه سازان صدا و سیما که نقش مهمی در شناسایی و رفع مشکلات خرمشهر دارند.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر به دیدار پرستاران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در دیدار با این قشر زحمتکش جامعه فرمودند اگر شما موضوعات کشورتان را بیان نکنید دشمن آن را با هدف سیاه نمایی و ناامید کردن مردم روایت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند تصریح کرد: ما در اوج جنگ روایت‌ها به ویژه در رسانه‌های معاند و فضای مجازی هستیم که دشمنان از هیچ چیز داستان می سازند و مسائل را تغییر می‌دهند و برای این کار از همه ابزارهای موجود استفاده می کنند، لذا در جنگ روایت ها پیش از آنکه دشمن سیاه نمایی کند، مسئولان می بایست موضوعات را شفاف سازی کنند.

 

حجت الاسلام عادل پور مقابله با حمله سایبری به شبکه توزیع بنزین را نمونه از اقدام سریع در خنثی سازی توطئه دشمن خواند و اضافه کرد: خوشبختانه رسانه ها و صدادو سیما به خوبی این موضوع مهم را مدیریت کردند.

 

وی بر لزوم نقدپذیری مسئولان تاکید کرد و ادامه داد: معتقد هستیم نقد پذیری باعث پیشرفت می‌شود، لذا مسئولان باید به مطالبه گران اهمیت داده و برای نشست با آنها برنامه داشته باشند. 

 

امام جمعه خرمشهر با تقدیر از شهرداری این شهر در راستای راه اندازی سامانه شفاف سازی ابراز کرد: این اقدام گامی موثر و قابل تقدیر است.

 

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه پل منیخ نیاز به تعمیر و راه اندازی مجدد و سریع دارد عنوان کرد: متاسفانه مسیر روستاییان منیخ و حفارشرقی قطع شده است و لذا این پل نیاز فوری به تعمیر و راه اندازی دارد.

 

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به بودجه سال آینده نیز خاطر نشان کرد: توقع مردم آن است که دولت و مجلس به نفع مردم بودجه را تنظیم کنند؛ اعتقاد داریم با تدبیر و روحیه انقلابی و با مدیریت جهادی قطعا مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

 

وی در بخشی دیگر از خطبه ها، سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت علیه اهل بیت (ع) را بی بصیرتی آن فرد دانست و اذعان کرد: این سخنان تمام دل‌ های شیعیان و اهل سنت را جریحه دار کرد. لذا موضع گیری اهل سنت باعث عذرخواهی این فرد هتاک شد.

 

امام جمعه خرمشهر اصرار بر وحدت را از اهداف اهل سنت و شیعیان برشمرد و یاد آور شد: وجه اشتراک اهل سنت و شیعه محبت اهل بیت (ع) است.

 

کد خبر 1127984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha