بستری ۲۰۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها/ گیلان در وضعیت ثبات است

مهرابیان از بستری بودن ۲۰۴ نفر بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های گیلان خبر داد و گفت: با وجود رسیدن استان به حالت ثبات از حیث ابتلا به بیماری از مردم می‌خواهیم همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فردین مهرابیان» شامگاه امشب (جمعه، 26 آذر) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: از افرادی که هنوز دز اول واکسن خود را دریافت نکرده‌اند انتظار داریم در اسرع وقت جهت تزریق واکسن به یکی از مراکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان مراجعه کنند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری بودن 204 نفر بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان گیلان خبر داد و یادآور شد: 45 نفر جدیدا در بیمارستان‌های گیلان بستری شده‌اند علاوه بر این‌ها 52 نفر از بیماران در ICU و بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه 13 نفر از بیماران به تازگی در ICU و بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده‌اند اضافه کرد: 51 نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های استان گیلان بدحال هستند و شرایط مناسبی ندارند.

 

مهرابیان خاطرنشان کرد: نگاهی به آمارهای ابتلا گرچه حکایت از روند نزولی بیماران بستری در بیمارستان‌های گیلان دارد اما همچنان از مردم استدعا می‌کنیم نسبت به رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کرده و از عادی انگاری بپرهیزند. 

 

کد خبر 1127996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha