ایمن سازی و رفع مشکلات جاده هشتگرد طالقان در دستور کار است

عبداللهی گفت: به احترام مردم و امام جمعه شهر طالقان همچنین نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با باز شدن جاده طالقان موافقت به عمل می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام موسوی» در خطبه های نماز جمعه هفته های گذشته به مراتب درخواست باز شدن جاده هشتگرد به طالقان را مطرح کرده بود. موضوعی که استاندار البرز طی نشست شورای اداری که روز پنجشنبه 25 آذر در نشست شورای اداری شهرستان طالقان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

 

« مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای اداری شهرستان طالقان گفت: به احترام مردم و امام جمعه شهر طالقان همچنین نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با باز شدن جاده طالقان موافقت به عمل می آید.

 

استاندار البرز افزود: ایمن سازی و برطرف ساختن مشکلات جاده هشتگرد در اسرع وقت از جمله برنامه های جدی مسئولان امر است که با توجه به وضعیت بارندگی شدید و خطرهای احتمالی باید به این مسئله توجه کنند.

 

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم با اعتقاد به دولتی مردمی با هدف خدمت به مردم و پاسخگویی به مردم اهتمام ویژه ای دارد و با نگاه انقلابی و جهادی را در برنامه های خود در نظر دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت کار شبانه روزی و دیدگاه مثبت به رفع مشکلات بیان کرد: انتظار می رود مدیران شهرستان طالقان نیز با تأمل به اهمیت تحول در رفع مشکلات با تلاش شبانه روزی برای رفع نیاز مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان پاسخگو باشد.

کد خبر 1127997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha