مبارزه با آمریکا یعنی حرکت در  جهت نوآوری های جدید

خسروی اسفزار گفت: امروز مبارزه با آمریکا یعنی حرکت در جهت نوآوری های جدید، چون متوسط ذهن ایرانیان از متوسط ذهن دنیا بالاتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» شامگاه (۲۶ آذر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی جهادگران علم و فناوری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنوع در اختراعات و محصولات و تنوع در سن شرکت کنندگان در این نمایشگاه قابل توجه بود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حدیثی از پیامبر اسلام(ص) آمده است که «یک ساعت تفكر، از هفتاد سال عبادت ارزشمندتر است»، گفت: خمیر مایه این اختراع‌ها در نمایشگاه یک تفکر چندین ساعته است و دست اندکاران باید ارزش اختراعات خود را بدانند.

 

وی ادامه داد: اگر کشورهای مثل اروپا و امریکایی ها می آیند و کشورهای دیگر را استعمار می کنند چون قدرت علمی برتری دارند که راه مقابله با آنان افزایش قدرت علمی کشور و ایده پردازی و حمایت از مخترعان است.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه برای حمایت از فناوران باید مسئولان دولتی از نمایشگاه بازدید داشته باشند، عنوان کرد: شروع کار خوب است اما حتما باید با حمایت مالی مسئولان از ایده ها و کمک به بازاریابی محصولات فناوران ادامه یابد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر ایده را حوزه متخصص آن ببیند و مسئولان باید این ایده های استانی را معرفی کنند.

 

وی بر هم افزایی و همگرایی بین مخترعان و فناوران با کمک بسیج علمی و پژوهشی استان تأکید کرد و افزود: هر کمکی بتوانیم برای معرفی ایده های استان در سطح کشور انجام می دهیم.

 

خسروی اسفزار در پایان گفت: امروز مبارزه با امریکا یعنی حرکت در جهت نوآوری های جدید، چون متوسط ذهن ایرانیان از متوسط ذهن دنیا بالاتر است.

کد خبر 1128029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha