تقویت بازار در دستور کار است

عشقی درباره تصویب کلیات پیشنهادی ۱۰ بندی وزارت اقتصاد و سازمان بورس در ستاد اقتصادی دولت گفت: تقویت بازار در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شب گذشته (جمعه 26 آذر) در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما درباره تصویب کلیات پیشنهادی ۱۰ بندی وزارت اقتصاد و سازمان بورس در ستاد اقتصادی دولت گفت: به سمتی پیش رفتیم که جلوی افزایش شدید هزینه‌های بخش‌های تولیدی صنعتی را بگیریم و از طرفی به صندوق تثبیت بازار سرمایه کمک کنیم.

 

وی با بیان اینکه یک بند که مورد توجه فعالان بازار و با حمایت رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت، موضوع افزایش قدرت صندوق تثبیت بازار سرمایه است تا بتواند در مواقع بحرانی بازار به فعالیت خودش برای ثبات بازار کمک کند، گفت: مقرر شده این صندوق علاوه بر ردیف بودجه مشخصی که در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است حدود ۱۰ برابر این عدد هم از طریق انتقال سهام و نقدینگی به این صندوق کمک شود تا این صندوق بتواند به وظیفه خودش عمل کند.

 

عشقی تصریح کرد: قرار است مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه اضافه شود تا بتواند از سهم‌های بازار حمایت کند و یک جریان ورودی خوبی به بازار تزریق شود.

کد خبر 1128030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha