ترویج سبک زندگی قرآنی، نیازمند گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه است

جوانمرد گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی، نیازمند گسترش فعالیت های قرآنی و پرداخت به این مهم در جامعه است.

« احمد جوانمرد» در حاشیه بازدید مسئولین زرندیه از موسسه قرآنی فاطمه الزهرا(س)شهرستان زرندیه که بمناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در محل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت فاطمه زهرا(س) شهر پرندک برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: قرآن کتاب هدایت انسان ها است و ترویج سبک زندگی بر اساس دستورات این کتاب الهی امری ضروری است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه بر گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: ترویج سبک زندگی قرآنی، نیازمند گسترش فعالیت های قرآنی و پرداخت به این مهم در جامعه است.


 وی در ادامه به دسترسی همگان به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز بهره گیری از فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی، اسلامی و قرآنی یک ضرورت است که موسسات قرآنی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.


 جوانمرد ضمن تقدیر از فعالیت های موسسات قرآنی شهرستان بیان کرد: معارف نورانی قرآن کریم باید از دوران کودکی در درون بچه ها نهادینه شود و موسسات و خانه های قرآنی سهم بسزایی در این راستا دارند.


گفتنی است مسئولان حاضر در بازدید از این موسسه در جریان روند فعالیتهای فرهنگی و قرآنی آن قرار گرفتند  و مدیر موسسه نیز مشکلات موجود بر سر راه فعالیتهای قرآنی بالاخص مشکلات موسسه مذکور را با مسئولین در میان گذاشتند.

کد خبر 1128041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha