کمک بیش از  ۳ میلیارد ریالی مجمع خیرین مدرسه یار به دانش آموزان نیازمند

افسر با اشاره به کمک بیش از سه میلیارد ریالی مجمع خیرین مدرسه یار به دانش آموزان نیازمند، گفت: این مجمع با حمایت خیران توانسته در سه بخش دانش آموزان نیازمند، کمک به همکاران فرهنگی، ساخت، تجهیز، نوسازی و توسعه فضاهای آموزشی فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نادر افسر»، امروز (شنبه ۲۷ آذر) با اشاره به فعالیت مجمع خیرین «مدرسه یار» شهرستان جهرم در خدمات دهی به دانش آموزان کم بضاعت، گفت: تهیه، بسته بندی و توزیع مواد غذایی در سه نوبت به میزان 475 بسته کامل به ارزش 190 میلیون تومان انجام شده است.

 

 رئیس مجمع خیرین «مدرسه یار» جهرم افزود: بدلیل وضعیت کرونایی تمامی این هدایا در بسته بندی های بهداشتی با پیک به منازل جامعه هدف ارسال شده است.             

 

وی با اشاره به تهیه وتوزیع اقلام بهداشتی شامل (ماسک-الکل-وموادشوینده) به ارزش پنج میلیون و 900 هزار تومان،  عنوان کرد: همچنین تهیه وتوزیع انواع البسه وکفش وکیف به ارزش 56 میلیون تومان،  هزینه های مختلف دارو ودرمان به ارزش 12 میلیون و 700 هزار تومان، کمک هزینه تحصیلی تعداد60 نفر ازدانش آموزان بورسیه به میزان حدود 26 میلیون تومان از دیگر فعالیت های این مجمع بوده است.             

 

افسر با اشاره به فعالیت های مجمع خیرین «مدرسه یار» جهرم در بخش کمک به تعمیر وتجهیز مدارس مناطق محروم وفضاهای پرورشی، گفت:  کمک به تعمیرات پنج مرکز به ارزش 45 میلیون و 500 هزا تومان و  کمک به تجهیز10مرکز به ارزش 36 میلیون تومان از جمله این خدمات بوده است.

 

وی به دیگر فعالیت این نهاد در بخش حمایت از همکاران فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت:  توزیع وام قرض الحسنه کوتاه مدت به 10نفر به میزان 14 میلیون و 300 هزار تومان،  وام قرض الحسنه درمان 14نفر به میزان حدود 21 میلیون تومان، معرفی و ضمانت پرداخت جهت وام قرض الحسنه تعداد 39نفر ازفرهنگیان به صندوق های قرض الحسنه به مبلغ 141 میلیون تومان از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

افسر با اشاره به دیگر خدمات مجمع خیرین «مدرسه یار» جهرم در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی، ادامه ساخت دبیرستان 9کلاسه «شهید مجتبی صفرزاده»، تکمیل ساختمان هنرستان «آیت اله سیدحسین آیت الهی» و تحویل به آموزش وپرورش با همت خیر نیکوکار، تکمیل ساختمان آموزشگاه ودارالقران «آیت اله حق شناس» و تحویل به آموزش وپرورش با همت خیرین، تکمیل ساختمان نمازخانه امین آموزش وپرورش و تحویل به اداره باهمت خیرین و ادامه ساخت آموزشگاه 9کلاسه طلوع دانش باپیشرفت فیزیکی85درصدباهمت یک خیر نیکوکار را از فعالیت های مجمع خیرین «مدرسه یار» جهرم عنوان کرد.                                 

 

وی به آغاز به ساخت آموزشگاه سه کلاسه درروستای «دهقانون» بخش «سیمکان» با همت خیر نیکوکار و آغاز به کار تعمیرات اساسی وبهینه سازی سالن های ورزشی وهنری وسرویس های بهداشتی «کانون فرهنگی تربیتی17شهریور» با همت یکی از خیران و مشارکت مدیریت آموزش وپرورش شهرستان جهرم را از جمله فعالیت های این مجمع برشمرد و ادامه تکمیل ساختمان مرکز آفرینش های هنری و فکری دانش آموزان «یاسمن» را از دیگر فعالیت ها دانست.

 

افسر در پایان اظهار کرد: تمامی پروژه ها با پیگیری های این مجمع به جهت جذب خیر و نظارت کارشناسی فضای آموزشی مدیریت آموزش وپرورش جهرم و نمایندگی نوسازی مدارس اداره کل استان فارس انجام شده است.

 

کد خبر 1128101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha