ضرورت ساماندهی گلزار شهدای «رضوان» در جهرم

حجت الاسلام مدبر بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدای «رضوان» و تکمیل طرح نیمه تمام آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (شنبه ۲۷ آذر) در دیدار مسئولان بنیاد شهید جهرم ضمن تاکید بر لزوم حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: دولت فعلی در مرحله گذار است و یکی از اقدامات موثر افزایش دیدارهای مردمی است تا حرف های مردم شنیده شود.

 

امام جمعه جهرم افزود: لازم است مردم با صبر فرصت تغییرات و بهبود اوضاع را به دولت نوپا بدهند.

 

وی در خصوص مشکل گلزار شهدای «رضوان» و طرح نیمه تمام آن نیز گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای «رضوان» از ابتدا مخالفان زیادی داشت، یک تصویر در ابتدا نشان دادند که می‌خواهیم چنین طرحی بسازیم اما تا کنون محقق نشده است.

 

حجت الاسلام مدبر ادامه داد: همچنین چند مدت پیش حتی قاب تابلوهای مزار فوت شدگان  را به سرقت بردند و باید در این زمینه فکر و چاره ای اندیشیده شود.

 

امام جمعه جهرم در ادامه خواستار توجه به مزار شهدای گمنام مدفون در شهرستان از جمله در تپه شهدا و لزوم حفظ حرمت این شهدا با ایجاد سازه های مناسب شد.

 

حجت الاسلام مدبر  در خصوص واگذاری زمین به ایثارگران نیز بیان کرد: تا کنون زمین هایی به ایثارگران واگذار شده است اما باید دید کمکی هم می‌شود که بتوانند سرپناهی برای خود بسازند یا فقط به واگذاری یک قطعه زمین اکتفا می شود.
 

 

کد خبر 1128109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha