معرفی ۵ کانون برتر استان مرکزی در سامانه بچه های مسجد

حجت الاسلام ذوالفقاری از معرفی پنج کانون برتر استان مرکزی در سامانه بچه های مسجد خبر داد.

حجت الاسلام« مصطفی ذوالفقاری» با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در رابطه با رویداد ملی فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: قرعه کشی بین کانون هایی که فعالیت های خود را ثبت کرده و موفق به کسب امتیاز در سومین رویداد فهما شدند یک طرحی تشویقی است که از سوی ستادهای استانی در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: برای افزایش مشاركت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد ملی بسته های تشویقی مختلفی برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته ها در دو قالب بسته های تشویقی هفتگی و بسته های تشویقی برترین ها برنامه ریزی شده است، ادامه داد: امید است با این برنامه های تشویقی بتوانیم گام موثری در راستای اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هر چه بیشتر در مساجد و جذب جوانان برداریم.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه استان مرکزی در دوره های اول و دوم در این طرح رتبه های اول و چهارم کشوری را کسب کرده است، اضافه کرد: این رتبه های کشوری رتبه خوب و قابل توجهی است و مجموعه کانون های استان مرکزی تلاش کردند تا جایگاه استان در کشور به جایگاه مطلوبی برسد.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: امید است امسال با انعکاس فعالیت های بچه های مسجد در سامانه، رتبه استان افزایش یابد.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: در راستای تشویق کانون های فرهنگی هنری فعال در رویداد ملی فهما، تعداد پنج کانون که توانستند در سومین رویداد فهما با ثبت فعالیت های کانون در بخش های مختلف این طرح امتیاز کسب کنند، در نخستین قرعه کشی این رویداد، معرفی شدند.


 وی خاطر نشان کرد: کانون باب الحوائج(ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع)خمین، کانون شهدای میلاجرد مسجد رسول الله(ص) کمیجان، کانون اهل بیت(ع) مسجد اهل بیت(ع) اراک، کانون حضرت خديجه كبري(س) مسجد قوام آشتیان روستای گرکان و کانون كميل مسجد جامع چقاسیا شازند به قید قرعه انتخاب شدند که به کانون های فوق هدایای نقدی اهداء خواهد شد.


این مقام مسئول ادامه داد: 30 آذر آخرین مهلت ثبت و ارسال برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد درسومین رویداد ملی فهماست.

کد خبر 1128148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha