آمادگی کامل دژبان ارتش برای میزبانی از متسابقین قرآنی

امیر سرتیپ دوم حسینی با اشاره به ظرفیت و پتاسیل بالای ارتش در برگزاری مسابقات قرانی از امادگی کامل دژبان کل ارتش برای برگزاری مسابقات با هر تعداد از متسابقین نیروهای مسلح خبر داد.

امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان از میزبانی ارتش در این دوره از مسابقات نیروهای مسلح گفت: الحمدالله دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبانی این دوره از مسابقات نیروهای مسلح را بر عهده داشته است و خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شده است. در سال 98 نیز میزبان مسابقات قرآن در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم و امسال میزبان مسابقات قرآن در سطح خانواده های نیروهای مسلح را بر عهده داریم. ما همگی میزبان اهل قرآن و نوای آیات الهی هستیم. امیدواریم این توفیق همیشه برای ما حاصل شود.

 

فرمانده دژبان کل ارتش با بیان اینکه رهبر انقلاب قرآن را نور معرفی می کنند که به جان و دل می نشیند، تصریح کرد: دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای این دوره از مسابقات خانواده های نیروهای مسلح از مدت ها پیش جلسات مختلفی را در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار کرد تا بتواند میزبانی خوبی از این دوره از مسابقات را داشته باشد.

 

امیر سرتیپ حسینی با اشاره به استقبال بی نظیر خانواده های نیروهای مسلح از مسابقات قرآن و افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: ارتش پتانسیل بالایی در برگزاری مسابقات قرآنی دارد و ما آمادگی آن را داریم تا با ظرفیتی بالاتر پذیرای شرکت کنندگان قرآنی باشیم.

 

وی گفت: هرچه داریم به برکت قرآن است و دژبان کل ارتش آمادگی میزبانی تعداد بیشتری از متسابقین قرآنی نیروهای مسلح را در هر سطح و دوره ای دارد.

کد خبر 1128162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha