اعلام آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی در شب یلدا

کمیته امداد استان کرمان در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در شب یلدا، اعلام آمادگی و شیوه های مشارکت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کمیته امداد استان در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در شب یلدا با طرح ویژه یلدای سلیمانی، ویژه دومین سالگرد سردار دلها اعلام آمادگی کرد.
 

 

 



بر اساس این گزارش؛ خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان وجوه نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰34*۸۸۷۷* و شماره کارت 5859837000064879 پرداخت و کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

 




این نهاد اعلام کرد: کمک‌های غیر نقدی می‌تواند شامل میوه، شیرینی، آجیل و غذای گرم باشد که هم کرامت مددجویان حفظ و هم کالای مرغوبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
 

 

 

 



بر اساس این گزارش، زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین محرومان به مناسبت شب یلدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم‌شده است.
 

 

 



گفتنی است، خیرین و مردم نیکوکار استان کرمان سال گذشته به مناسبت شب یلدا بیش از سه میلیارد تومان به‌صورت نقدی و کالا به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

کد خبر 1128231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha