هیچ محور شریانی و اصلی در استان مسدود نیست

شکری گفت : با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در آذربایجان غربی هیچ محور اصلی در استان مسدود نیست و تردد در کلیه محورهای شریانی و اصلی برقرار است.

«ارسلان شکری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارویمه، با اشاره فعالیت سامانه بارشی در استان آذربایجان غربی خصوصا در مناطق جنوبی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: علی رغم بارشهای اخیر در استان تمام محورهای اصلی و شریانی استان با همت و تلاش شبانه روزی راهداران خدوم  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آنها برقرار است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد : تنها در شهرستان ارومیه و در منطقه صومای برادوست راه ۵۰ روستا بر اثر بارش های شدید مسدود است که طی ساعات آینده و با تلاش راهداران این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.

 وی گفت:  محورهای شهرستانهای ارومیه ، سلماس، خوی،  چایپاره ، چالدران،  نقده،  اشنویه ، تکاب،  شاهین دژ و مهاباد از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برفروبی طی ۲۴ ساعت گذشته در آنها انجام شده است.

شکری افزود: برفروبی در مناطقی مثل ارومیه - سرو سنگین گزارش شده و در برخی از محورها نیز عملیات برفروبی خفیف و بصورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

وی اظهار کرد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها استان را بر حسب اولویت راههای اصلی و فرعی و میزان تردد بازگشایی میکنند.

این مسئول از هم وطنان گرامی نیز درخواست کرد : از تردد های غیر ضروری در جاده ای اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان آخرین اخبار وضعیت راهها و شرایط جوی را رصد نمایند و حتما وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند.

کد خبر 1128261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha