اجرای طرح «منابر فاطمی» در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به منظور تبیین سیره حضرت زهرا (س)، طراح «منابر فاطمی» را در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می کند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به منظور تبیین سیره حضرت زهرا (س)، طراح «منابر فاطمی» را در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ترویج معارف غنی اهل بیت (ع) خاصه حضرت زهرا (س)، بازخوانی فرهنگ فاطمی و تبیین سیره آن حضرت، برگزاری مراسمات فاطمی در کانون های مساجد به صورت حضوری و مجازی و تولید محتوا و غنی سازی محتوایی منابر ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح لازم است، چکیده سخنرانی‌هایی که تاکنون درباره حضرت فاطمه (س) شنیده‌اند، مطالب ارائه شده خود را در ۲ الی ۴ صفحه ارسال کنند.

 

مظاهری گفت: سیاه پوش کردن شهر توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری، قرائت زیارت نامه حضرت زهرا (س) در فضای مجازی، برگزاری مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه نقاشی با عنوان شهادت حضرت زهرا (س) از جمله برنامه هایی است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: توزیع کمک های مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایام فاطمیه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتشار پوستر زندگینامه و بیوگرافی حضرت فاطمه (ع) همزمان با ایام فاطمیه در گروه های مجازی کانون ها و استفاده از پارچه نوشته های فاطمیه برای تزئین و فضاسازی معابر و مساجد از دیگر برنامه هایی است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1128263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha