کمک های مومنانه به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: همزمان با ایام فاطمیه کمک های مومنانه شامل ۳۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ پرس غذای گرم به همت خیرین و فعالان این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ایام فاطمیه کمک های مومنانه شامل ۳۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ پرس غذای گرم به همت خیرین و فعالان این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: بیش از 150 پرس غذای گرم به همت دفترخدمت رسانی آستان قدس رضوی در اردبیل و فعالان این کانون همزمان با این ایام در اختیار نیازمندان محله قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: اهدای 30 بسته معیشتی به همت خیر محله به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ارزش 100 میلیون ریال از دیگر برنامه های اجتماعی این کانون است.

 

سیدی خاطر نشان کرد: این بسته شامل گوشت گوسفندی، قند و شکر، سویا، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، خرما و کنسرو ماهی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: این کمک های مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و شادی دل های خانواده های نیازمند محله صورت گرفت.

 

سیدی خاطر نشان کرد: از همدلی و همکاری خیرین محله، دفترخدمت رسانی آستان قدس رضوی در اردبیل و فعالان این کانون که در خرید، بسته بندی و توزیع این طرح یاری رساندند سپاسگزارم.

 

 

کد خبر 1128266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha