مراسم عزاداری فاطمیه با رعایت فاصله گذاری در ورامین برگزار شد

تجمع عزاداران فاطمیه با رعایت فاصله گذاری در شهرستان ورامین با حضور آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز مردم شهرستان ورامین در سالروز شهادت ام ابیها اشک ماتم ریختند و دسته عزاداری در شهر راه افتاد، شهرستان ورامین در سوگ دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرای مرضیه (س) سراسر سیاه پوش شد و چهره‌ای عزادار به خود گرفته و تجمعات مذهبی با حضور مردمی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

گفتنی است، که در مرکز شهر ورامین و در مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) امروز پیش از نماز ظهر، تجمع بزرگ عزاداران فاطمیه نیز برگزار شد و مردم با رعایت فاصله گذاری به عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) پرداختند و سیاه پوش بر سر و سینه زدند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران نیز در مراسمی که به میزبانی مصلی صاحب الزمان (عج) در ورامین برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت زهرا (س)، خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های مذهبی و فرهنگی برای شناساندن سیره دخت پیامبر (ص) شد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امروز بر ما است که تعالیم دینی و به خصوص سیره بزرگانی چون حضرت فاطمه (س) را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم، گفت: عفت و پاکدامنی و ولایتمداری ویژگی‌هایی هستند که می‌بایست بر روی آن‌ها کار صورت گرفته تا به نسل جوان انتقال داده شوند.

لازم به ذکر است که عاشقان و ارادتمندان به آن حضرت به صورت پای پیاده از مصلی شهر تا گلزار شهدای سید فتح الله (ع) شهرستان ورامین عزاداری کردند.

کد خبر 1128275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha