گروه جهادی «یا فاطمه الزهرا(س)» به یاری خانواده های نیازمند شتافتند

بچه مسجدی های روستای دهگاه بجنورد در قالب گروه جهادی «یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)» و اجرای طرح «چتر مادرانه فاطمی» به یاری خانواده های نیازمند شتافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد نصرتی» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد با تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از تشکیل گروه جهادی و اجرای برنامه های خدمت رسانی به محرومان در نقاط روستایی خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب طرح «چتر مادرانه فاطمی» اجرایی شد.

 

وی بیان کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی در مکان امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر علیه السلام بجنورد و اجرای خدمات به خانواده های محروم از اهم این برنامه ها بود که به مناسبت ایام فاطمیه اول انجام گرفت.

 

نصرتی اضافه کرد: تهیه رنگ و انجام نقاشی خانه نگهداری از بچه های بی سرپرست، پیرایش افراد معلول و بی سرپرست و تعمیر لوازم خانگی خانواده های نیازمند نیز انجام گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد حضور اثرگذار، یاریگر و همراه نوجوانان و جوانان در این طرح را چشم نواز و محوری اعلام کرد و گفت: فعالیت های آموزشی به نوجوانان نیز در برنامه این طرح انجام شد.

 

نصرتی همچنین از تهیه بسته های معیشتی ویژه شب یلدا  خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با همیاری خیرین و جمع آوری کمک های مومنانه بسته های معیشتی ویژه شب یلدا تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

 

نصرتی اضافه کرد: فعالان مسجدی و خیرین می توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037991925028247 واریز و برای اهدای وجوه غیر نقدی با شماره 09915897362تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 1128277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha