ایجاد فرصت تولید محتوای رسانه ای برای استارت آپ ها در کارخانه نوآوری شیراز

سهرابی گفت: افتتاح استودیو تخصصی شتاب دهنده «فینیکس» در کارخانه نوآوری شیراز، اقدام مناسبی برای تولید محتوای رسانه ای است که در اختیار استارت آپ ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (شنبه 27 آذر) در مراسم افتتاح استودیو تخصصی شتاب دهنده «فینیکس» که در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد، گفت: تولید محتوای مناسب و باکیفیت از مهمترین راه های برقراری ارتباط با مخاطبان است و کسب و کارهای بزرگ دنیا برای جذب مشتری و معرفی محصولات خود به تولید محتوای رسانه ای توجه ویژه دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: افتتاح استودیو تخصصی شتاب دهنده «فینیکس» اقدام مناسبی برای تولید محتوای رسانه ای در قالب های تصویری، صوتی، موشن گرافیک و ... است که در اختیار استارت آپ ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: استارت آپ های دارای ایده و علاقه به فعالیت در حوزه خدمات چند رسانه ای با مراجعه به شتاب دهنده «فینیکس» واقع در کارخانه نوآوری شیراز می توانند از امکانات و تجهیزات این استودیو استفاده کنند.​

سهرابی اعلام کرد: ارائه مشاوره های فنی، کسب و کاری و حقوقی، امکان ارتباط با شبکه سرمایه گذاران همکار در داخل و خارج از کشور، ​امکان ثبت و توسعه استارت آپ ها در خارج از کشور و کسب درآمد ارزی از خدمات این شتاب دهنده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در حاشیه این مراسم نیز از اتصال روستای «صحراسفید» شهرستان فیروزآباد به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام با هدف اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت انجام شده است.

وی اعلام کرد: بدین ترتیب، با یک میلیارد تومان هزینه، روستای «صحراسفید» از توابع شهرستان فیروزآباد با جمعیت 283 نفر در قالب 77 خانوار به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار اپراتور اول متصل شده است.

کد خبر 1128286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha