سوگواره «یاس نبوی» در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با ایام فاطمیه سوگواره «یاس نبوی» در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ایام فاطمیه سوگواره «یاس نبوی» در 16 امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف در امامزادگان به مناسبت ایام فاطمیه و محافل انس با قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه از مهمترین برنامه های این طرح خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: پخش احسانات و کمک های مومنانه از محل نیات واقفین خیراندیش در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر برنامه ها در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خواهد بود.

 

حجت الاسلام ستوده خاطر نشان کرد: سخنرانی و تبیین ابعاد گوناگون زندگان حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت ائمه جماعت و مبلغان دینی و برپایی آئین های عزاداری از جمله برنامه ها است.

 

وی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» از دیگر برنامه ها در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خواهد بود که با حضور اقشار مختلف مردم برپا می شود.

کد خبر 1128291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha