رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» در جهرم برگزار می‌شود

احمدی جابری از برگزاری رزمایش ‌«پیامبر اعظم ۱۷» با حضور ۲ گردان از بسیجیان شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی جابری»، امروز (شنبه ۲۷ آذر) به خبرنگاران گفت:‌ رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» همزمان با رزمایش مقتدرانه نیروهای زمینی و دریایی سپاه پاسداران در آبهای نیلگون خلیج فارس، در شهرستان های استان فارس با حضور بسیجیان برگزار می شود. 

 

فرمانده سپاه شهرستان جهرم افزود: ۲ گردان «بیت المقدس» و یک گردان «کوثر» شهرستان جهرم، روز یکشنبه ۲۸ آذرماه، به اجرای رزمایش می پردازند. 

 

 وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل و حضور مستمر بسیجیان در تمامی عرصه های امنیتی، دفاعی، امدادی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: امنیت پایدار مردمی و بازدارندگی پایدار را مرهون تلاش بسیجیان در عرصه های مذکور می دانیم.

 

احمدی جابری همچنین تقویت آمادگی رزم بسیجیان، توسعه ظرفیت و قابلیت های بسیجیان در بخش‌های آموزشی، رزمی و عملیاتی را از دیگر اهداف مهم این رزمایش برشمرد.
 

وی در پایان عنوان کرد:‌عملیات امداد و نجات، هلی برن، دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامیها، کمین و ضد کمین، تاخت، گشت‌های خودرویی تورهای ایست و بازرسی در معابر اصلی و ورودی شهرها، گشت‌های پیاده محل محور، اجرای کلاس های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش بصیرتی و معنوی بسیجیان، اجرای برنامه های ورزشی و آمادگی جسمانی از دیگر اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.

کد خبر 1128299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha