لزوم بازسازی اعتماد مردم/ باید فاصله خود را با مردم کم کنیم

عباسی با بیان اینکه باید فاصله خود را با مردم کم کنیم گفت: سه شنبه ها هیچ جلسه ای در ادارات برگزار نشود و به ملاقات مردمی اختصاص یابد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز ( شنبه، ۲۷ آذر ) در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید رشت در سالن همایش بانک ملی رشت اظهار کرد: دولت سیزدهم همه توان را برای خدمت به مردم و با عملکرد رضایت بخش در جامعه به کار می بندد.


استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت جهادی و مردمی است گفت: اعتماد مردم آسیب دیده و تاب آوری در جامعه کاهش یافته است و در دولت آیت الله رییسی سعی بر این است که اعتماد در جامعه افزایش یابد.



عباسی افزایش واکسیناسیون در این دولت را یکی از عملکردهای مثبت آن برشمرد و ادامه داد: تاکنون ۹۴ درصد مردم گیلان در نخست و ۷۸ درصد دز دوم را تزریق کردند.


استاندار گیلان تصریح کرد: تزریق دز سوم و واکسن برای افراد پر خطر و بالای ۴۰ سال در حال انجام است.

وی به مقوله اشتغال و ساخت مسکن اشاره کرد و افزود: ۲۸ هزار مسکن برای گیلان در طرح ملی مسکن در نظر گرفته شده که کار احداث حدود ۱۱ هزار مسکن در استان آغاز شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان به ظرفیت های بالای اشتغال در استان اشاره و خاطر نشان کرد: گردشگری، صنعت، کشاورزی، دامپروری و شیلات و .‌‌.‌ از جمله ظرفیت های بالای اشتغال در گیلان است که بایستی با سرمایه گذاری در این بخش ها زمینه اشتغال در این حوزه ها را افزایش دهیم.


وی با تاکید بر اینکه فاصله مسئولان با مردم را کمتر کنید گفت: مسئولان نبایستی پشت میز بنشینند تا مردم دنبالشان باشند بلکه همه مسئولان بایستی به میان مردم رفته و مشکلاتشان را شناسایی و حل کنند.


استاندار گیلان با اشاره به اینکه سه شنبه ها هیچ جلسه ای در ادارات گذاشته نشود افزود: روزهای سه شنبه هر هفته اختصاص به ملاقات های مردمی دارد و با جلسه ای  غیر از این دیدار ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مردمی از بودجه نیست تصریح کرد: بلکه مشکل قطع ارتباط است که فاصله افتاده است و باید فاصله مردم را با مسئولان کم کنیم.


عباسی افزود: در کنار هم با بهره گیری از ظرفیت های استان می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

استاندار گیلان به رودخانه زرجوب و گوهر رود اشاره و اظهار کرد: زمانی این دو رودخانه قطب گردشگری استان بودند و اکنون محل شیرابه ها و زباله ها شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات ترافیکی استان شناسایی و برطرف شود خاطرنشان کرد: گیلان از لحاظ صنعت حرف برای گفتن دارد و باید صنعت در قالب دانش بنیان قرار گیرد.

کد خبر 1128304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha