فرهنگ شهدا الگوی مسئولان در خدمتگزاری به مردم باشد

احمدی با بیان اینکه باید از شهدا درس بگیریم و زندگی نامه آنان را در خدمت به مردم الگو قرار دهیم گفت: خدمت به مردم در اولویت برنامه ها قرار گیرد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « محمدرضا احمدی» امروز (شنبه، ۲۷ آذر ) در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید رشت در سالن همایش بانک ملی رشت اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت و توفیق است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت ها در مسئولیت ها خیلی زود خواهد گذاشت گفت: بایستی با عملکرد مناسب و مثبت از این فرصت ها نهایت بهره را برد.‌


احمدی اذعان کرد: توفیق در نظام جمهوری اسلامی براین است که برای این انقلاب شهدای عزیز و سردار حق بین ها و سلیمانی ها دادیم.  همه ما بایستی از شهدا درس بگیریم.

وی ادامه داد: شهدای ما با تمام وجودشان کاری ارزشمند انجام دادند و از جانشان گذشتند تا اکنون ما در آسایش و رفاه باشیم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: شهدا با عملکردشان برای همیشه در خاطرات مردم ماندگار شدند.


احمدی با تاکید بر اینکه همه مسئولان در فکر خدمت هستند تصریح کرد: در مجلس انقلابی قرار داریم. ما بن بستی در کشور نداریم . اگر جایی مشکلی هست حتما کم کاری از ماست.

 

احمدی اظهار داشت: امیدواریم با روی کار آمدن نیروی های جدید انقلابی شاهد تحولات اساسی در استان باشیم.‌


«جبار کوچکی نژاد» نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان رشت دارای ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و شیلات است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان ایتکه بایستی به دو شهرستان خمام و رشت به دلیل مرکزیت استان بیش از پیش توجه شود گفت: با حضور استاندار انقلابی امیدواریم شاهد توسعه اساسی در استان باشیم.

کوچکی نژاد تصریح کرد: علی فتح اللهی فرا جناحی فعال بود از تلاش های بسیار فرماندار سابق کمال تشکر را داشته و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت را دارم.

کد خبر 1128308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha