امروز مفسدین در جامعه جایگاهی ندارند

حجت الاسلام ملاکریمی گفت: امروز واقعا مفسدین احساس نا امنی شدیدی می ­کنند و می دانند که قانون و دستگاه عدلیه قطعا سراغ آنها خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت‌الاسلام «اسماعیل ملاکریمی» امروز(۲۷آذر)در حاشیه نمایش بخشی از سلاح ها و مشروبات الکی کشف شده از باند بین المللي و سازمان یافته قاچاق کالا اظهار کرد: امروز شاهد اقدام گسترده و وسیع اطلاعات سپاه استان هستیم که به‌موقع با اشراف اطلاعاتی توانستند یک باند بزرگ و بین‌المللی مشروبات الکلی را کشف کنند.

 

 

دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه کربلا و مجموعه قضایی استان برای انهدام این باند قاچاق، افزود: این توفیق مدیون همراهی و همکاری است، از همان لحظات اول شناسایی این باند بین المللی رصدها صورت گرفت، کار متهمین اصیل و مباشرین در دادسرای بابل رسیدگی شد که با اشراف اطلاعاتی کامل صورت گرفت.

 

 

حجت الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه ما از نزدیک شاهد زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پاسی از شب در پشت درب‌های دادسرا در انتظار حکم بودند، بوده ایم، اعلام کرد: حدود ۹۰ هزار لیتر مشروبات دست‌ساز و ۱۶ هزار بطری یا لیتر که برخی از آن‌ها با قیمت گزارف تا ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید ثبت و ضبط شد.

 

 

وی عنوان کرد: امروز مفسدین در جامعه جایگاهی ندارند بدانند مبدا و مقصدشان در رصد کامل است، امروز اگر دستگاه قضایی با نهادهای انتظامی و امنیتی باشند به یک نتیجه بزرگ می رسیم اگر اینها نباشد هیچ، بدانند بال‌های دستگاه قضایی ضابطین عام و خاص هستند.

 

 

حجت الاسلام ملاکریمی خطاب به همه کسانی که می‌خواهند با احتکار عمده در جامعه چالش ایجاد کنند، گفت؛ بدانند که ما و نیروهای امنیت در کمین آن‌ها هستیم و این هوشمندی امنیت پایدار را در جامعه ما ایجاد می‌کند.

کد خبر 1128322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha