پیشرفت علمی کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است

حجت الاسلام موسوی گفت: پیشرفت علمی کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است. دشمنان انقلاب اسلامی به این موضوع به درستی واقف هستند برای همین درصدد تفرفه افکنی اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «سیدداوود موسوی» امروز(۲۷آذر) در مراسم سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در چالوس ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت آیت الله مفتح، بیان کرد: استاد شهید مفتح کسی است که حدود ۴۰ سال قبل خون پاکش سنگ‌فرش دانشکده الهیات را رنگین کرد.

 

 

امام جمعه چالوس با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به این موضوع به درستی واقف هستند برای همین درصدد تفرفه افکنی اند.جا دارد از کسانی که این مراسم را برگزار کردند تشکر کنیم چرا که نزدیکی این دو نهاد همواره ثمرات مثبتی دارد.

 

 

حجت الاسلام موسوی، چالوس را با عنوان قدمگاه مقام معظم رهبری و ۲۱ هزار شهید استان‌های شمالی یاد کرد و گفت: مردم چالوس معتقد و ولایی هستند، علمای بزرگ و سرداران زیادی به خود دیده است.

 

 

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: مردم به امام و رهبرانقلاب علاقه مند هستند، اما شهرستان ما باوجود اینکه این بزرگی دارد مشکلات زیادی دارد ما هنوز در بحث آزاد راه  مشکل داریم، امیدواریم استاندار ولایی نگاهی به غرب استان داشته و همه جغرافیای استان را ببینند.

 

 

وی اذعان کرد: توقع این است که نماینده ولی فقیه کمک کنند مسئولان عرب را ببینند هیچ تفاوت و جدایی بین غرب استان با مناطق دیگر وجود ندارد، از این رو خواستار حمایت هستیم.

کد خبر 1128324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha