مصوبات سفر رئیس جمهور به وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است

زیویار، گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور باهدف پیگیری و به نتیجه رساندن آنها به وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(27آذر) در حاشیه اولین جلسه کارگروه استانی پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان به ارائه مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان لرستان اشاره کرد و اظهارداشت:  مصوبات سفر به اشکال مختلفی ارائه شده، دستگاه‌های اجرایی استان در این رابطه به تناسب ارتباط با مصوبه، در جریان امور برای پیگیری آنها قرار می‌گیرند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه بخش اول مصوبات سفر به لرستان شامل پیگیری‌های استانی، برگزاری جلسات هم اندیشی و هماهنگی با وزرا و معاون اول رئیس جمهور است، افزود: توافقات حاصله در این بخش که حدود ۱۶۴ مورد است به صورت قطعی اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم مصوبات سفر نیز در قالب بازدیدهای میدانی رئیس جمهور و هیئت همراه گنجانده می‌شود.

 

زیویار با بیان اینکه این مصوبات حدود ۷۰ عنوان را در بر می‌گیرد که این عناوین نیز در دو بخش پیگیری و اجرا خواهند شد، بیان کرد: مصوبات سفر با دستور رئیس جمهور و با هدف پیگیری به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شده است.

 

استاندار لرستان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی حاضر در کارگروه نسبت به پیگیری مصوبات و به نتیجه رساندن آنها تمامی اقدامات لازم را به عمل آورند.

کد خبر 1128328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha