اقتصاد دانش بنیان یکی از راهبردهای درآمدزا در کشور است

حدادی با اشاره به اهمیت جهش هالی علمی در سطح کشور و احیاء علم و فناوری گفت: اقتصاد دانش بنیان یکی از راهبردهای درآمدزا در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حدادی» در جریان افتتاحیه بزرگترین خط تولید واکسن تب برفکی کشور که شنبه 27 آذر در البرز افتتاح شد گفت: یکی از راهبردهای درآمدزا برای کشور، تحقق اقتصاد دانش بنیان است.

 

رییس مجمع نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: جهش های علمی در سطح کشور در مسیر احیاء علم و فناوری است و انتظار می رود عصر طلایی علمی کشور را به زودی شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: برنامه ریزی کشور براساس اقتصاد دانش بنیان است و در این مسیر نقش نخبگان اولویت ویژه ای دارد.

 

 

وی اظهار کرد: احیاء تمدن و فرهنگ پیشینیان در فرایند طولانی مدت محقق می شود و در پیشرفت هایی از جمله خط تولید واکسن تب برفکی در البرز با ظرفیت سالانه 20 میلیون دُز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

حدادی ادامه داد: خط تولید واکسن تب برفکی طی 10 ماه با همت متخصصان واکسن سازی، دامپزشکی و شرکت های دانش بنیان راه اندازی شد.

 

 

به گفته وی، سایت تولید واکسن تب برفکی با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد راه اندازی شد که این خط تولید واکسن سالانه از خروج 30 میلیون دلار ارز جلوگیری می کند.

 

وی اظهار کرد: اجرای سایت تولید تب برفکی با همکاری 38 شرکت و 80 نیروی متعهد و متخصص در ارتباط با زیست فناوری محقق شد.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 70 نیرو دانش آموخته از دانشگاه های برتر کشور با میانگین سنی 34 سال در بخش های مختلف

 

 

کد خبر 1128349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha