همایش تجلیل از نام آوران فرهنگی و انقلابی بخش سنگر برگزار شد

همایش تجلیل از نام آوران فرهنگی و انقلابی بخش سنگر برای اولین بار به همت شورای فرهنگ عمومی بخش سنگر و مشارکت دفتر امام جمعه و بخشداری این شهر برگزار شد.

«فرشید اباذری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه از برگزاری همایش تجلیل از نام آوران فرهنگی و انقلابی بخش سنگر خبر داد و گفت: این همایش به ابتکار شورای فرهنگ عمومی بخش سنگر و مشارکت دفتر امام جمعه و بخشداری سنگر برای اولین بار شنبه( ۲۷ آذر) با حضور مدیران ادارات، «احمدی» نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام «عادلی» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، شوراهای شهر و روستاها و دهیاران در سالن شهیدقدس خواه سنگر برگزار شد.

بخشدار سنگر با اشاره به اینکه این همایش به مناسبت ۲۷آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز حوزه و دانشگاه برنامه ریزی شد افزود: بی‌ترید دو نهاد حوزه و دانشگاه ضمن داشتن ساختاری مستقل، می‌توانند با روش و منشی عالمانه با یکدیگر گفت‌وگو و تعامل کنند و در خدمت یکدیگر باشند.

وی بیان کرد: پیوند این دو نهاد معرفت‌آفرین و دانش‌افروز، می‌تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.

اباذری همچنین تصریح کرد: در این همایش به پاس قدردانی، از  «سیدمصطفی حسینی» و حجت الاسلام «حاج شیخ حسین حقیقی» که از اساتید حوزه و دانشگاه هستند و بیش از نیم قرن در بخش سنگر در زمینه فعالیت های مذهبی، فرهنگی، انقلابی و دفاع مقدس فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1128358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha