برگزاری مجالس روضه خانگی در ایام فاطمیه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی، گفت: با توجه به اینکه بیشتر شهرستان های استان کرمانشاه در وضعیت آبی و زرد کرونایی قرار دارند مجالس روضه خانگی در ایام فاطمیه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از تجربیات مراسم ماه محرم و صفر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه  افزود: اشاعه سیره فاطمی و الگوگیری از سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا(س)، ولایتمداری، فرزند آوری، همسرداری، احترام به والدین و دفاع از حریم ولایت و امامت باید در اولویت فعالیت های تبلیغی هیات مذهبی و مبلغین قرار گیرد.

 

وی با اشاره به برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا(س) در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برپایی پویش چادر من، پرچم عزای مادر و سیاه پوش کردن معابر و خیابان‌ها و ایستگاه های صلواتی علاوه بر مجالس عزاداری، سخنرانی و روضه  با رعایت پروتکل های بهداتشی از اقداماتی است که در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در استان کرمانشاه انجام  می شود .

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: امسال ایام فاطمیه با سالروز شهادت شهید سلیمانی و ابو المهدی مهندس،مقارن شده است و  برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار تبیین ابعاد مختلف شخصیتی این چهره محور مقاومت باید مورد اهتمام جدی اقشار مختلف مردم به‌ویژه سخنرانان و نخبگان فرهنگی قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1128366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha