رویداد ملی فهما بستری برای رقابت سالم کانون های مساجد است

اسدالهی گفت: رویداد ملی فهما بسترساز فضایی برای رقابت سالم کانون های فرهنگی هنری است و کانون های مساجد شهرستان بروجن در این فضا همواره خوش درخشیدند.

«علی اسدالهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سومین رویداد ملی فهما به منظور مشارکت، دیده شدن، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام، انگیزه بخشی و ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح کشور برگزار شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: انسجام بخشی، کیفی سازی فعالیت های کانون ها، جذب و نگاهداشت کودکان، نوجوانان و جوانان با اولویت قشر جوان، هدایت و گسترش نقش آفرینی کانون های مساجد در تمامی عرصه ها، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های مساجد از جمله اهداف این رویداد ملی به شکار می رود‌.

 

به گفته اسدالهی حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی، شناسایی توانمندسازی و به کارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر از دیگر اهداف رویداد ملی فهما بوده و بهترین زمینه را برای درخشش کانون های فرهنگی هنری فعال فراهم کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: رویداد ملی فهما در شهرستان دارای رابط است و کارها بخوبی پیگیری می شود و هماهنگی خوبی بین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و این اداره وجود دارد.

 

اسدالهی با اشاره به فعال سازی تعدادی از کانون های فرهنگی هنری جدید در طول ۲ سال اخیر، اظهار داشت: محور فعالیت کانون های فرهنگی هنری با امام جماعت است و انتخاب مدیر کانون بستگی به نظر امام جماعت و هیئت امنای مسجد دارد.

 

وی یادآور شد: صدور مجوز برای راه اندازی کانون فرهنگی هنری به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و نیاز نیست مدیر کانون برای تغییرات کانون مسافتی را تا مرکز استان طی کند.

 

وی با اشاره به فعالیت ۳۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: کانون ها در طول ۲ سال اخیر در همه زمینه ها خوش درخشیدند و جزو کانون های برتر کشور معرفی شده اند.

 

کد خبر 1128383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha