رعایت استاندارد در حوزه مصالح صاختمانی باید مورد توجه جدی قرار گیرد

قنبریان با تاکید بر ضرورت رعایت استاندارد در تولید مصالح ساختمانی، گفت: رعایت استاندارد، رعایت همه جانبه حقوق مصرف کنندگان است.

« مرضیه قنبریان» در دیدار با رئیس سازمان نظان مهندسی ساختمان استان لرستان، اظهار داشت: توجه به استاندارد بستر رونق تولید و بهبهود خدمات و همچنین رعایت همه جانبه حقوق مصرف کنندگان است.

 

وی افزود: هماهنگی دستگاه های بین بخشی، منتج به تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی استاندارد می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر رعایت استاندارد مصالح ساختمانی، ادامه داد: با توجه به نقش مصالح ساختمانی در استحکام سازه ها، لازم است هماهنگی لازم بین دستگاه های مرتبط وجود داشته باشد تا منتج به تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی استاندارد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به مصالح ساختمانی و حوزه ساخت و ساز یکی از مهمترین حوزه هایی است که باید اصول استاندارد در آن رعایت شود.

 

قنبریان  در ادامه با توجه به صدور تاییدیه ایمنی آسانسور توسط اداره کل اظهار کرد: با توجه به اینکه آسانسور مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد، ضروری است نقش هر یک از ارگان ها به خوبی اجرا شود تا ایمنی و سلامت مردم تامین گردد.

 

رییس نظام مهندسی ساختمان استان هم در این دیدار با اشاره به نقش آموزش و فرهنگ سازی در خصوص نظارت و کنترل بر مصالح ساختمانی، خواستار همکاری بیشتر در خصوص برگزاری دوره های آموزشی، گشت مشترک از محل مصرف، و نظارت های لازم شد.

کد خبر 1128407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha