ساماندهی گرمخانه ها با هدف بهره وری و بازتوانی افراد آسیب دیده کلانشهر کرج ضروری است

اسدیان با اشاره به اهمیت اجرای قانون مصوب سال ۹۴ شورای راهبردی شورای شهر کرج گفت: ساماندهی گرمخانه ها با هدف بهره وری و بازتوانی افراد آسیب دیده و بی خانمان شهری و معتادین متجاهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسدیان» طی نشست تخصصی با حضور کارشناس اجتماعی استانداری و مسئولان گرمخانه شهری کرج گفت: شورای راهبردی برای اجرای قانون مصوب سال ۹۴ نسبت به جانمایی وضعیت گرمخانه های کرج اقدام کنند. 

 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج افزود: دستگاه ها و مسئولان استانی با توجه به فصل سرما نسبت به جانمایی و وضعیت گرمخانه ها توجه جدی و اجرایی کنند. 

 

وی اظهار کرد: بنابر بند ۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظائف و انتخابات شوراهای اسلامی موظف هستند نیست به بررسی و شناخت کمبودها، نیازها، نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی توجه جدی کنند. 

 

وی ادامه داد: پیشنهادهای اصلاحی و راه حل های کاربردی در این خصوص برای برنامه ریزی و ارائه آن به مقام های مسئول ارائه می شود. 

 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: ساماندهی گرمخانه ها با هدف بهره وری و بازتوانی افراد آسیب دیده و بی خانمان شهری و معتادین متجاهر ضروری است. 

 

 

 

کد خبر 1128432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha