برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی با موضوع زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)

ساکي حسيني از برگزاري مسابقه فرهنگي کتابخواني با موضوع زندگي حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت ستاد کانون هاي مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و کانون هاي مساجد شهرستان هويزه خبر داد.

«همایون ساکی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هویزه مسابقه فرهنگی کتابخوانی با موضوع زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) را برگزار می‌کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت اعلام حضور و شرکت در آزمون و دریافت جزوه، عدد ۱۴ را به همراه نام و نام خانوادگی و نام پدر به شماره 09399481841 در پیام رسان‌های سروش، گپ و واتس آپ ارسال کنند.

 

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون و ارسال مشخصات را تا تاریخ 13 دی اعلام کرد و ادامه داد: همچنین زمان آزمون مسابقه در تاریخ  15 دی از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ صبح به صورت آنلاین و چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود.

  

ساکی حسینی تصریح کرد: سوالات این مسابقه از بخش ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از صفحه ۳۹ تا ۸۰ از کتاب زندگانی فاطمه زهرا (س) نوشته دکتر سید جعفر شهیدی است.

 

کد خبر 1128470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha