تشکیل ۱۰۰ گروه دوستی در طرح «رفیقانه» استان اردبیل

حقی گفت بیش از ۱۰۰ گروه دوستی در طرح «رفیقانه» استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، «سارا حقی» در حاشیه جلسه توجیهی برنامه‌های دهه بصیرت در اردبیل از اجرای موفق طرح «رفیقانه» در اردبیل خبر داد و گفت: طرح «رفیقانه» با هدف تقویت پدیده رفاقت و شکوفایی دختر ایرانی و همراه سازی همسالان، همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود.

 

کارشناس فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، افزود: طرح «رفیقانه» در راستای ارائه یک طرح راهبردی در موضوعات مختلف اعم از «عفاف و حجاب، الگوهای اخلاقی، کتاب‌خوانی و راه‌های موفقیت تحصیلی» نوجوانان و جوانان را به تکاپو و فعالیت دعوت کرده و حس صمیمت و رفاقت را در بین آنان ارتقا می‌دهد.

 

این مقام مسئول توانمندسازی دختران انقلابی را مهم‌ترین بازخورد کیفی طرح «رفیقانه» عنوان کرد و اظهار داشت: «کشف گروه‌های دوستی»، «تعریف برنامه‌های کوتاه» و «چالش‌های موضوعی» و «همچنین ایجاد زمینه رشد و تعالی افراد» ازجمله اقدامات طرح راهبردی «رفیقانه» است.

 

حقی به تشکیل ۱۰۰ گروه دوستی در بین نوجوانان و جوانان استان اردبیل در قالب طرح رفیقانه اشاره کرد و یادآور شد: گروه‌های دوستی در قالب گروه‌های ۲ یا ۳ نفره و یا بیشتر آثار خود را در قالب کلیپ، صوت، پادکست، عکس و طراحی به دبیرخانه طرح رفیقانه ارسال کردند که پس از ارزیابی از گروه‌های برتر با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد.

 

کارشناس فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: دختران علاقه‌مند در گروه‌های سنی نوجوان و جوان می‌توانند با تهیه آثار مختلف از محفل دوستانه خود و ارسال به شماره ۰۹۱۴۴۵۹۴۱۳۰ در پیام‌رسان ایتا و شاد، در این طرح شرکت کنند.

کد خبر 1128529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha