شش هزار قرچکی دوز سوم واکسن را دریافت کردند/ اجرای غربالگری واکسیناسیون برای جامانده‌ها

فرماندار شهرستان قرچک با ذکر این نکته که شش هزار قرچکی دوز سوم واکسن را دریافت کردند، گفت: اجرای غربالگری واکسیناسیون برای جامانده‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، عبدی‌راد بخشدار مرکزی، طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا با محوریت تبیین و تشریح طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا بر بستر سامانه امید و گزارش آخرین وضعیت شیوع ویروس و اقدامات صورت گرفته توسط ادارات برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در این شهرستان آغاز شده و سیاست‌های ذیل آن اجرایی خواهد شد،یکی از اهداف مهم این طرح، اجرای غربالگری به منظور شناسایی افراد جامانده از واکسیناسیون است که با همکاری برخی ادارات از جمله شبکه بهداشت و سپاه انجام خواهد شد اما همکاری آحاد مردم در این باره امر حیاتی‌تر است.

وی افزود: طرح غربالگری هوشمند در تمامی اماکن اداری، بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی، حمل و نقل درون‌شهری، واحد‌های صنفی، کارگاهی و کارخانه‌ای، مراکز آموزشی و حمل و نقل برون‌شهری اجرایی می‌شود،در حال حاضر تمامی مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان نسبت به امر تزریق واکسن اقدام می‌کنند و در این باره هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خطیبی در خصوص انجام تست کرونا برای شهروندان نیز عنوان کرد:‌یکی از مطالبات بحق مردم، انجام تست کرونا با پوشش بیمه‌ای است که بایستی در سطح ملی و استانی برای این امر به سرعت تصمیم‌گیری شود و ما نیز با توان حداکثری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار قرچک در پایان گفت: قدرت سرایت «اُمیکرون» چندین برابر سویه‌های دیگر است، لذا از مردم عزیز تقاضا داریم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1128588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha