گذر دادن مددجویان از شرایط سخت اقتصادی مأموریت مهم کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در شرایط اقتصادی امروز گذر دادن مددجویان از تنگناهای اقتصادی که وجود دارد از مأموریت مهم کمیته امداد ایلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «رضا طاهری» در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام بیان کرد:همه تلاش امداد این است که جامعه مددجویی بتوانند از شرایط اقتصادی امروز گذر کرده و تاب آوری بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه بین امداد و اوقاف در خدمت به نیازمندان همکاری خوبی وجود دارد تصریح کرد: ما در خدمت به قشر نیازمند از مشارکت دستگاههای دیگر استقبال می کنیم و نیازمند مشارکت خیرین و دستگاهها هستیم.

 

طاهری با اشاره به فعالیتهای اداره کل اوقاف استان تصریح کرد:  موقفه هایی که در استان  وجود دارد ظرفیت مناسبی هستند که می توانند در زمینه محرومیت زدایی از جامعه موثر باشند و ما همچنان آماده همکاری با اوقاف هستیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در این نشست با عنوان اینکه پرداختن به امورات فرهنگی و دینی مددجویان از ماندگارترین خدمات امداد است بیان کرد: علاوه بر خدمات فرهنگی تلاش در راستای اشتغال و توانمندسازی خانواده ها از ضروری ترین خدمات امداد بوده که نمود بارزی در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام عزیزی افزود: اوقات دارای منابع پایدار و ثابتی است که چندان متکی به دولت نیست و عمده این منابع در راستای خدمت رسانی به قشر  محروم و نیازمند جامعه است.

 

وی ادامه داد: هر ساله از محل موقوفات خدماتی شامل پک های تحصیلی و معیشتی به نیازمندان استان صورت می گیرد و عمده خدماتی که ما ارایه می دهیم  به دور از فعالیت ای تبلیغاتی صورت می گیرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام  تصریح کرد: کمیته امداد در راستای رصد و شناسایی میزان فقر و نیاز خانواده ها یک دستگاه بی رقیب است و ما از این امکانات امداد  در راستای خدمت به نیازمندان بهره گیری می کنیم.

کد خبر 1128630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha