کاشت ٩ هزار اصله درخت در از پارک کوهستانی «قندیلی» شیراز

خواست خدایی گفت: ٩ هزار اصله درخت در ۲۵ هکتار از پارک کوهستانی «قندیلی» شیراز کاشته شده که شامل درختان زیتون، سرو نقره ای، زبان گنجشک، داغداغان، ارغوان، ایلان، طاووسی و انجیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (یکشنبه 28 آذر) در بازدید از پروژه پارک کوهستانی «قندیلی» در جمع خبرنگاران گفت: با هدف توسعه فضای سبز شهر شیراز، عملیات آبرسانی به پروژه پارک کوهستانی «قندیلی» بلوار شهید چمران اجرا شده است.

ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: با اجرای این عملیات، بستر مناسب برای ادامه کاشت درختان و توسعه فضای سبز این پروژه فراهم شده است و شاهد ارتقای منظر زیبای شهری و مکان تفریح و ورزش شهروندان شیرازی خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: ٩ هزار اصله درخت در 25 هکتار از این پارک کوهستانی کاشته شده که شامل درختان زیتون، سرو نقره ای، زبان گنجشک، داغداغان، ارغوان، ایلان، طاووسی و انجیر است.

وی اعلام کرد: یک هزار و ٢٠٠ متر لوله گذاری در پارک کوهستانی «قندیلی» نیز اجرا شده و با استفاده از لوله های بلااستفاده پروژه «کیان آباد» در این پروژه، عملیات با کمترین هزینه اجرایی شده است.

خاطر نشان می شود، «افسانه خواست خدایی»، ناظر شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سرپرست معاونت خدمات شهری و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز، از این پروژه بازدید کردند.

کد خبر 1128645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha