فعالیت ۱۵۵ گروه جهادی در بندر آستارا

قنبری از فعالیت ۱۵۵ گروه جهادی در شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: ۱۵۵ گروه جهادی در شهرستان آستارا فعالیت دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه این گروه‌های جهادی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، ساخت مسکن محرومین، آبرسانی به روستاها، طرح واکسیناسیون کرونا و ... فعالیت دارند، افزود: در سال جاری به همت گروه‌های جهادی ۱۰ واحد مسکونی برای محرومین در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل آستارا احداث شده است.

 

وی تصریح‌کرد: در سه ماه گذشته نیز گروه‌های جهادی یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان آستارا توزیع کردند.

 

قنبری ورود گروه‌های جهادی بسیج سازندگی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار و تعامل آنان با مردم را بسیار وحدت آفرین دانست و گفت: همدلی و همکاری گروه‌های جهادی با مردم در یک منطقه تفکر بسیجی را زنده نگه می‌دارد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه ماموریت گروه های جهادی را رفتن به مناطق محروم شهری و روستایی است، خاطرنشان‌کرد: بسیجیان فعال در گروه های جهادی ناشناس هستند و بدون چشمداشت برای هموطنان خود تلاش می کنند.

کد خبر 1128646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha