بندر آستارا سیاهپوش شد

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بندر مرزی آستارا سیاه‌پوش شد.

حجت‌الاسلام«محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهارکرد: همزمان با فرارسیدن ایام حزن و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به همت شهرداری آستارا و هیئت‌های مذهبی معابر و میادین شهر مرزی بندر آستارا سیاه‌‎پوش شده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: همچنین به همت هیئت‌های مذهبی و ادارات در جلوی مساجد و سردرب ادارات پرچم‌های عزا نصب شده و به همین مناسبت آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) نیز سیاه‌پوش شده است.

 

وی تصریح‌کرد: مجالس روضه‌خوانی نیز با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی در منازل شهروندان آستارایی برپا است و عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار(ع) در این شهر مرزی با تهیه بسته‎‌های معیشتی به یاری خانواده‌های نیازمند شتافته‌اند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: به مناسبت دهه اول فاطمیه(س) ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با عنوان همایش بزرگ فاطمی و مراسم سوگواری و عزاداری شب گذشته در مسجد حضرت زهرا(س) لوندویل با حضور عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مراسم شب سوم و آخر دهه اول فاطمیه(س) امروز (یکشنبه، ۲۸ آذر) ساعت ۹ شب با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مهدی حبیبی رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا در مسجد امام سجاد(ع) آستارا برگزار می‌شود.

کد خبر 1128651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha