برگزاری کنگره ملی شهدای استان بستر مناسبی برای ایجاد فضایی معنوی در جامعه است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای استان بستر مناسبی برای ایجاد فضایی معنوی در جامعه است، گفت: عدالت در توزیع خدمات خانواده شهدا و ایثارگران موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در دیدار با مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار کرد:  خدمتگزاری به قشری که صاحب انقلاب هستند، توفیقی است که خداوند برای برخی ها فراهم می آورد.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه اشتغالزایی برای این قشر باید از اولویت های کاری باشد که بخشی از آن نیاز به یک برنامه ریزی زیر ساختی دارد، گفت: عدالت در توزیع خدمات خانواده شهدا و ایثارگران موضوع مهمی است  که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که اگر کسی قدرت چانه زنی بالایی داشت بهره ی بیشتری ببرد و اگر کسی با حجب و حیا و عزت نفس در داخل خانه ماند، محرومیتهایی برای او ایجاد و حق او را به دیگری بدهیم.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه عدالت در ابراز محبت و سرکشی از خانواده های شهدا از ضروریات است، ابراز کرد:  فضایی که کنگره شهدا در استان ایجاد کرد، بستر مناسبی برای ادامه دادن فضای معنوی است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: علاقه ای که نسل جوان برای برگزاری این یادواره ها دارند، باید ادامه یابد و خودِ مردم متولی این مراسمات شوند.

 

 

کد خبر 1128668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha