طراحی لوگوی «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی» توسط شهرداری شیراز

شهرداری شیراز مکلف است تا با فراخوان و برگزاری مسابقه طراحی و تعیین جوایز نفیس، ظرف مدت یک ماه نسبت به برگزاری مسابقه طراحی نشانه یا لوگوی، «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی» اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، یکی از مصوباتی که در سی ‌و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز،‌امروز (یکشنبه ۲۸ آذر) مصوب شد، معرفی و شناساندن شهر شیراز در عرصه ملی و بین المللی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) توسط شهرداری شیراز بود.

بدین ترتیب شهرداری شیراز مکلف است تا با فراخوان و برگزاری مسابقه طراحی و تعیین جوایز نفیس، ظرف مدت یک ماه نسبت به برگزاری مسابقه طراحی نشانه یا لوگوی، «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی» اقدام کند.

در این صحن علنی همچنین، شهرداری شیراز مکلف شد نسبت به ایجاد ساختار فرهنگی به عنوان مدیریت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و رابط معاونت فرهنگی در معاونت ها و سازمان ها و مناطق شهرداری به همراه 2 نفر کارشناس فرهنگی - اجتماعی اقدام کند.

همچنین سازمان فرهنگی شهرداری شیراز ظرف مدت یک ماه باید نسبت به تعیین شرح وظایف مدیریت فرهنگی و تصویب در کمیسیون فرهنگی اقدام کند و در چارت سازمانی پیشنهادی خود به وزارت کشور، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق و مدیریت فرهنگی در معاونت ها و سازمان ها را تعیین کند.

خاطر نشان می شود، نیروهای مذکور از پرسنل موجود شهرداری شیراز باید باید تامین شود و هرگونه جذب و به کارگیری نیرو خارج از شهرداری در این خصوص ممنوع است.

کد خبر 1128673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha