از توزیع بسته های حمایتی شب یلدا تا برگزاری عزاداری فاطمی با همت کانون ام ابیهای ملایر

ناهیدی فرد به فعالیت هاتی مختلف کانون ام ابیهای ملایر در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: این کانون از کانونهای پویا در استان و شهرستان است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر« حمید رضا ناهیدی فرد» در جریان سفر به شهرستان ملایر از کانون ام ابیهای این شهرستان بازید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان در این بازدیدبا اشاره به اینکه کانون ام ابیهای ملایر از کانون های  فعال و پویای شهرستان ملایر و استان است گفت:  با توجه به فعالیت های خوب این کانون نیاز است تا فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه خانه مدرسه و مسجد سه ضلع و مثلت برای پیشرفت  جوانان و نوجوانان در جامعه امروز  هستند گفت: در واقع تعطیلی مدارس طی یک سال گذشته  این فرصت را برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان  به برنامه های فرهنگی و هنری کانونهای مساجد فراهم می‌کند.

ناهیدی فرد افزود: در واقع کانونها باید فرصت آموختن و یادگیری در مباحث علمی و قرآنی را به دانش اموزان فراهم کنند.

 در ادامه وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات مدیریت  و فعالیتهای ارزنده کانون  ام ابیها بر حمایت بیشتر از این کانون و سایر کانونهای شهرستان تاکید کرد.

در ادامه «زهرا ونائیان» نیز با بیان اینکه این کانون در  با نام کانون فرهنگی و هنری  ام ابیها در مجموعه موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا فعالیت داد گفت: این موسسه از سال 85 ثبت رسمی شده و کانون نیز دو سال بعد در ابن موسسه بیت الزهرا شکل گرفته است

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو فعال دارد گفت: برنامه های ابن مرکز بسیار گسترده است.

وی با اشاره به اینکه هر ماه بیش از یکصد بسته معیشتی از سوی این مرکز مردمی و با کمک خیرین در بین خانواده های زیر پوشش این مرکز  توزیع می شود افزود:برگزاری برنامه های مناسبتی در اعیاد و جشن ها، برنامه های عزاداری و.. در مناسبتهای مختلف و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون و مرکز است.

 

ونائیان با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه نیز  نیز برنامه های عزاداری به مدت 20 شب در بیت الزهرا و و کانون ام ابیها برگزار می شود گفت: همچنین  به مناسبت شب یلدا نیز یکصد بسته معیشتی شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، میوه و ... بین خانواده های زیر پوشش این موسسه تقسیم شد که ارزش هر بسته بیش از 450 هزار تومان بوده است.

 وی با اشاره به فعالیت های خوب این کانون برگزاری کلاسهای قرآن و زبان را از برنامه های این کانون در حال حاضر دانست و افزود: سایر کلاسهای هنری، فرهنگی نیز در طول سال برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1128676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha