فراخوان سومین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس منتشر شد

رئیس اتاق بازرگانی سنندج گفت: فراخوان سومین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس(قلم) در کردستان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید کمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی سنندج در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این رقابت رسانه‌ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می‌توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.

 

 

وی افزود: با درخواست انجمن عکاسان خبری کردستان، بخش عکس نیز به فراخوان سومین دوره این رویداد فرهنگی، رسانه‌ای افزوده شد.

 

 

حسینی با بیان اینکه جایزه قلم در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اهدا می‌شود، گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند، داوری خواهند شد.

 

 

وی با اشاره به هدفگذاری جایزه پینووس برای کمک به توسعه کردستان، بیان کرد: سومین دوره جایزه این رقابت به آثاری با محورهای ثبت جهانی هورامان و آموزش و پرورش و آموزش عالی تعلق می‌گیرد که از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

 

 

عضو شورای سیاستگذاری جایزه رسانه ای پینووس گفت: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ آثار خود را به ایمیل جشنواره(PinosAward@Gmail.com) و یا شماره مجازی( واتس اپ) ۰۹۱۸۷۸۹۰۰۲۶ ارسال نمایند.

 

 

دبیرخانه جایزه رسانه‌ای پینووس، از کلیه فعالان عرصه رسانه‌ای استان کردستان دعوت می‌کند، آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به زبان‌های کوردی و فارسی که بر اساس بازه زمانی مدنظر فراخوان در رسانه ها منتشر شده است، به دبیرخانه ارسال نمایند.

 

محورهای موضوعی سومین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان عبارتند از دو بخش ثبت جهانی هورامان و بخش آموزش که در بخش اول تشریح مزایای ثبت جهانی هورامان در قالب گزارش یادداشت و مصاحبه، واکاوی مولفه‌های توسعه نیافتگی هورامان، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی منطقه هورامان، نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگری منطقه هورامان، ثبت جهانی و ثروت آفرینی(بررسی مولفه‌های تحقق و چالش‌ها...)، نقش مشارکت مردم در توسعه هورامان و... محورهای مورد نظر جشنواره  است.

 

 

در بخش آموزش نیز (شامل آموزش و پرورش و آموزش عالی) است که بررسی چالش‌های نظام آموزش و پرورش در کردستان، چالش‌های توسعه علمی در کردستان، ظرفیت‌ها و دستاوردها، پسا کرونا و آموزش و پرورش در کردستان، آموزش و توسعه اقتصادی استان، نقش نهادهای حامی در توسعه علمی و آموزشی کردستان، واکاوی مدیریت دانش در استان و همچنین واکاوی نقش اتاق بازرگانی در توسعه علمی و پژوهشی کردستان محورهای بخش آموزش این جشنواره رسانه‌ای است.

کد خبر 1128728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha