تحریف حقایق ابراز امروز دشمن است/ ضرورت هوشیاری در برابر دشمن

حجت‌الاسلام‌ صالحی نسب با اشاره به جنگ رسانه ای و انحرافی دشمن گفت: تحریف حقایق ابراز امروز دشمن برای القا ناامیدی در بین مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی نسب» در جلسه تکریم و معارفه هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به رویکرد دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن در نبرد نظامی با شکست روبرو شد و پس از آن ابزارهای رسانه ای، فرهنگی و اقتصادی  را برای اهداف خود مورد استفاده قرار داد.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش افزود: تحریف حقایق و واقعیت ها عرصه جنگی امروز کشورمان با دنیای غرب است که آنان با تغییر روایات اهداف خود را پیگیری و دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این نبرد بسیاری از مردم عادی و افراد نخبه و خواص جامعه نیز دچار آسیب شده اند، تصریح کرد: تحریف حقایق ابراز امروز دشمن برای القا ناامیدی در بین مردم است که اگر واقعیت ها بیان نشود خیلی از فرصت ها را از دست می دهیم.

 

حجت‌الاسلام‌ صالحی نسب، روایت گری خوب را بهترین فرصت برای دستیابی به اهداف بیان کرد و اذعان داشت: مشاوران و اندیشکده های غربی بر این مسئله تاکید کرده اند و از آن علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.

وی انتشار اخبار جعلی و نشر مطالب بدون صحت سنجی در شبکه های اجتماعی را آسیبی برای جامعه بیان کرد و خاطرنشان ساخت: نباید بدون توجه به صحت موضوع آن را نشر داد که در این شرایط باعث صدمه به کشور و اطرافیان خودمان می شویم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: علاوه بر اینکه باید روایت گر خوبی باشیم در نشر محتوا نیز دقت و هوشیاری ضرورت دارد تا مطالب منفی و ساختگی را به میان مردم نکشیم.

وی با بیان اینکه دشمن واقعیت های کشورمان را در رسانه ها پنهان و از طرفی شبه و بزرگنمایی در مشکلات ایجاد کرده است، گفت: سو مدیریت های بخشی را به کل کشور تعمیم داده و مردم را نسبت به نظام ناامید می کند.

 

*ضرورت هوشیاری در برابر دشمن

 

حجت‌الاسلام‌ صالحی نسب با بیان اینکه دشمن در مذاکرات به دنبال بی تفاوتی ایران و کاهش مواضع است، افزود: فراموشی مواضع و حرکت به سمت اهداف دشمن آرزوی غرب است ولی باید هوشیار باشیم و نسبت به آرمان ها پافشاری کنیم.

وی ادامه داد:‌ دشمن در مقاطع مختلف زمانی فرصت ها و بسترهای متعددی را برای اهداف خود انتخاب می کند و فقط هوشیاری قدرت مقابله را افزایش می دهد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: نباید دشمن را کوچک شمرد و از توطئه های آن غفلت کرد چرا که این موضوع به ضرر کشور خواهد شد و آنان از این فراموشی برای رسیدن به اهداف خود بهره می برند.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ حسین قاسمی به عنوان هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد معرفی و از تلاش های حجت الاسلام غلامعلی زمانی تقدیر شد.

کد خبر 1128734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha