مسئولیت ها فرصتی برای خدمت رسانی است

امیرسرتیپ آذرافروز با اشاره به پست های مسئولیتی در کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولیت ها نعمت و فرصتی برای خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، امیرسرتیپ آذرافروز در جلسه تکریم و معارفه هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد افزود:  مسئولان در کشور جابه جا می شود و افراد از یک پست به جایگاه دیگر می روند تا برای مردم خدمت کنند.

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد افزود: مسئولیت ها نعمت و فرصتی برای خدمت رسانی است و باید از این بستر برای اجر اخروی استفاده کرد.

وی به ارتقای جایگاه و توان نظامی در ارتش اشاره کرد و اذعان داشت: علاوه بر این باید شایستگی های لازم را نیز بدست آورد.

امیرسرتیپ آذرافروز ادامه داد: تربیت دینی و فعالیت های آموزشی عقیدتی سیاسی در این خصوص نقش مهمی داشته و تربیت دین، سیاسی و بصیرتی در بین فرماندهان و کارکنان ارتش انجام می گیرد.

وی بر ضرورت تقویت باورهای دینی و ارتقا شایستگی نظامی تاکید کرد و گفت: هماهنگی و تعامل بین فرماندهان نظامی و عقیدتی سیاسی در این خصوص وجود دارد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ «حسین قاسمی« به عنوان هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد معرفی و از تلاش های حجت الاسلام «غلامعلی زمانی« تقدیر شد.

کد خبر 1128735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha