زندان کامیاران دستگاه برتر در توسعه و ترویج سواد آموزی معرفی شد

مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران به عنوان اداره برتر این شهرستان در زمینه ترویج و توسعه سواد آموزی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری‌ شبستان در کردستان، مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران به عنوان اداره برتر این شهرستان در زمینه ترویج و توسعه سواد آموزی معرفی شد.

 

 

نادری رئیس زندان کامیاران در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان کامیاران اظهار کرد: ترویج و توسعه سوادآموزی زندانیان از مهمترین برنامه‌های اصلاحی با هدف ارتقاء سطح آگاهی مددجویان در راس برنامه‌های بازپروری سازمان زندان‌ها محسوب می‌شود.

 


 

وی افزود: توجه به سوادآموزی زندانیان در کامیاران موجب شده تا این مجتمع با ایجاد بستر‌های مناسب آموزشی و برگزار کلاس‌های نهضت سواد‌آموزی و همچنین بهره‌گیری از معلمان نهضت سوادآموزی شهرستان کامیاران، اقدامات موثری در این رابطه انجام دهد.

 

 

رئیس زندان کامیاران اعلام کرد: با اقدامات انجام شده زمینه لازم برای حضور حداکثری سوادآموزان در این کلاس‌ها فراهم شده است.

 

 

نادری از همکاری آموزش و پرورش کامیاران در راستای برگزاری کلاس‌های سوادآموزی در زندان این شهرستان تقدیر کرد.

 


 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران نیز از اقدامات موثر زندان کامیاران بعنوان یک مرکز اصلاحی و تربیتی، در راستای ترویج و توسعه سواد‌آموزی بین زندانیان تقدیر کرد.

 

 

گفتنی است؛ در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان کامیاران که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار ش از اقدامات ارزشمند زندان کامیاران تقدیر شد.

کد خبر 1128788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha