توزیع ۳۰ بسته حمایتی  به مناسبت شب یلدا  از سوی  کانون حضرت ابوالفضل ع)روستای جیجان رود ملایر

سعادت گفت: به مناسبت شب یلدا قرار است ۳۰ بسته گوشت در بین ۳۰ خانواده نیازمند از سوی خیران به همت کانون حضرت ابوالفضل جیجان رود توزیع شود.

«افسر سعادت »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

 

 

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت تا کنون برنامه های مختلفی را برای اعضا داشته افزود:اعضای کانون فعالیتهای مختلفی از جمله کمک در ساخت حسینیه  تعمیرات مدارس ، برگزاری کارگاه های مختلف و.. را داشته و در این امور مشارکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری جیجان رود هیچ گاه تعطیل نبوده و فعالیتهای آن در قالب برنامه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد افزود: در ایام کرونا تا کنون نیز برنامه های مختلفی از سوی کانون در راستای خدمت رسانی به مردم روستا انجام شده است.

سعادت در ادامه از برگزاری جشنواره غذا با همکاری بسیج در این روستا در هفته گذشته خبر داد و افزود: در این راستا بیش از 50 نفر شرکت  کننده داشتیم که تعداد 40 نفر در پخت غذاهای مختلف و ده نفر نیز در بخش صنایع دستی در این جشنواره شرکت کردند که به منظور  تشویق همه شرکت کنندگان با توجه به داوری در نوع پخت غذاهای ارائه شده جوایزی به همه شرکت کنندگان اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر همچنین از کمک 5 میلیون تومانی به یکی از افراد معلول نیازمند از سوی کانون برای تهیه کفش مخصوص خبر داد  و تصریح کرد: کمک های موردی نیز در طول یک ماه گذشته از سوی کانون صورت گرفته است.

وی در ادامه از توزیع 30 بسته گوشت در بین 30 خانواده نیازمند در ایام شب یلدا خبر داد و گفت:  در این زمینه 7 میلیون و 500 هزار تومان برای دهیه این تعداد بسته گوشت گرم هزینه می شود.

وی همچنین از برگزاری نذر قلک  با همکاری اعضای کانون در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: در این راستا قرار است از مبالغ جمع آوری شده این طرح برنامه سفره های  نذری ایام فاطمیه برای نیازمندان را داشته باشیم.

 سعادت برگزاری برنامه های عزاداری و مداحی و ختم قرآن، ختم صلوات  و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون در ایام فاطمیه دانست.  

کد خبر 1128817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha