تولید استوری موشن «شهادت حضرت زهرا (س)» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از تولید استوری موشن «و علیک بالبکاء» با موضوع شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، باتسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: «و علیک بالبکاء» نام استوری موشن جدید کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم است که به همت بچه های مسجد تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این موشن استوری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در فاطمیه اول تولید شده است، افزود: این اثر به یاد بی بی ۲ عالم حضرت صدیقه کبری (س) ساخته شده است.

 

وی بیان کرد: این اثر زیبا مزین به تصاویری نمادین از خانه حضرت زهرا (س) و آتش زدن آن و همچنین نحوه شهادت این بانوی بزرگ جهان بوده است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: همچنین مرثیه خوانی یکی از ذاکران اهل بیت (ع) در مورد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به زیبایی این موشن استوری افزوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه مدت زمان این موشن استوری ۲۹ ثانیه است، عنوان کرد: تدوین و تنظیم این اثر به همت بچه های مسجد در مرکز رسانه ای «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام شده است.

 

وی در پایان با قدردانی از عوامل تولید این اثر، عنوان کرد: موشن استوری «و علیک بالبکاء» در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 1128864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha