یلدایی متفاوت با طعم مهربانی به همت کانون فاطمیه (س) تولمشهر

طبایی گفت: به مناسب فرا رسیدن شب یلدا کانون فاطمیه (س) مسجد جامع تولمشهر در صدد تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند است.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که فرمودند؛ هر مؤمني كه گرفتاري مؤمني را بر طرف كند، خداوند هفتاد گرفتاری دنيا و آخرت را از وي دور مي‏ سازد اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا رزمایش کمک مومنانه با عنوان «یلدای مهربانی» برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر افزود: در این طرح اقدام به جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده کرده‌ایم تا همزمان با شب یلدا بین آنها توزیع شود.

 

وی گفت: خیرین عزیزی که تمایل دارند در این کار خداپسندانه شرکت کنند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را حداکثر تا روز سه‌شنبه (30 آذر) به یکی از مکان‌های مرکز نیکوکاری شهدای تولمات، پایگاه بسیج شهید بهشتی تولم شهر و یا کانون فاطمیه مسجد جامع تولم شهر تحویل دهند.

 

طبایی با بیان اینکه هر بسته به ارزش 100 هزار تومان است تصریح کرد: خیرین می توانند نذورات خود را به شماره کارت(8814_5026_9979_6037) به نام مرکز نیکوکاری شهدای تولمات واریز کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: با انجام این فعالیت ضمن حمایت از نیازمندان واقعی، موجبات تقویت روحیه انفاق و بخشش و انسان دوستی در بین نمازگزاران بیش از پیش فراهم می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی همیشه و در همه جا به دستگیری از نیارمندان زبانزد بوده است و می‌توان با حرکتی هرچند کوچک و ناچیز در جهت دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را به‌دست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.

کد خبر 1128889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha